2018年12月26日 星期三

cass mccombs卡斯·麥科姆斯 - brighter! 明亮吧



Brighter Venus 明亮吧 金星
Brighter star 更明亮的星
Brighter genius 更明亮的天才
Brighter guitar 更明亮的吉他

Brighter candle 更明亮的蠟燭
Brighter flame 更明亮的焰火
Brighter scandal 更明亮的醜聞
Brighter infame 更明亮的臭名

I stopped in for a little while 我短暫地停下
And warmed up to the thought 想法更加活躍
I wandered off a little while 我閒蕩了一會
Expecting to be caught 期待被捕捉

Brighter goddess 更明亮的女神
Brighter hate 更明亮的恨
Brighten and bless 明亮了並祝福
Curse nature and fate 咒怨自然與命運

Brighter criminal 更明亮的犯罪
I hope you escape 我希望你逃脫
Brighter mineral 更明亮的礦物
Illuminate 去照亮(去解釋)

I stopped in for a little while 我稍停一會
And learned a host of sins 並學了許多罪
I wandered off a little while 我閒蕩了一會
Because you can’t never win 因為你無法永遠贏
All eyes move to thee 所有的目光都追逐祂
All eyes aren’t born free 所有的目光並不出生自由
All eyes want to see 所有的目光都想去見
Incinerate me, angel! 焚毀我,天使!
All eyes move to thee 所有的目光都追逐祂
All eyes aren’t born free 所有的目光並不出生自由
All eyes want to see 所有的目光都想去見
Incinerate me, angel! 焚毀我,天使!

Brighter Albert 更聰明的Albert
Brighter Mark 更聰明的Mark
Brighter Katherine 更聰明的Katherine
Brighter Clarke 更聰明的Clarke

Brighter Katie 更聰明的Katie
Brighter Joe 更聰明的Joe
Brighter Aaron 更聰明的Aaron
The fire aglow 那火光彩奪目

I stopped in for a little while 我稍停一會
And threw in the evidence 並額外奉送證據
I wandered off a little while 我閒蕩一會
Resequencing events 再次一連串的事情
Ou brighter 喔 再明亮吧
Brighter, brighter, brighter 明亮吧,明亮吧,明亮吧
Ou brighter, brighter, brighter 喔明亮吧
Ou,ou brighter 喔喔 明亮吧

沒有留言:

張貼留言